RSS
A A A
SmodBIP

Praca – realizacja zadań w ramach umowy zlecenie

28.04.2021

Praca – realizacja zadań w ramach umowy zlecenie


Powiatowy Lekarz Weterynarii w Miliczu w związku z art. 16 Ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2018, poz. 1557) ogłasza nabór na kandydatów do realizacji niżej wymienionych zadań w ramach umowy – zlecenia w 2021 r.
Rodzaj czynności:
1. Sprawowanie nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych, w tym badań przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt w trakcie uboju w następującym zakładzie:
Ubojnia Zwierząt Rzeźnych
Leszek Gregorczuk
ul. Wrocławska 63
56-321 Bukowice

2. Pobieranie próbek do badań.
3. Niezwłoczne przekazywanie Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii informacji o wynikach badania w sytuacji zagrożenia zdrowia publicznego.
4. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych badań i czynności kontrolnych w terminach ustalonych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe weterynaryjne,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B,
- zdolności organizacyjne,
- komunikatywność,
- obowiązkowość,
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,
- znajomość polskich i unijnych przepisów weterynaryjnych,
- znajomość systemów GHP, GMP, HACCP – rzeźnia,
- pozytywna ocena z weryfikacji wiedzy dotyczącej zakresu wyznaczenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- życiorys i list motywacyjny,
- zaświadczenie o ukończonej 3 – miesięcznej praktyce w zakładzie prowadzącym działalność w zakresie uboju zwierząt rzeźnych wyznaczonym przez wojewódzkiego lekarza weterynarii w przypadku nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych, w tym badań przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa – rzeźnia,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
- aktualne zaświadczenie lekarskie o zdolności wykonywania pracy na stanowisku: lekarz weterynarii,
- aktualna książeczka zdrowia / zaświadczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych,
- aktualne badania okulistyczne – rzeźnia, pracownia badania w kierunku włośnicy
- aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu BHP,
-aktualne zaświadczenie o prawie do wykonywania zawodu lekarza weterynarii.
Z obowiązku złożenia kopii dokumentów zwolnione są osoby, które składały w Powiatowym Inspektoracie w Miliczu określone dokumenty w latach ubiegłych.
Załącznik nr 1 ZGŁOSZENIE WSTĘPNEJ GOTOWOŚCI do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art.16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej do instrukcji Głównego Lekarza Weterynarii z dnia 5 listopada 2020r. nr GIWpr.0200.1.22.2020 jest dostępny również w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Miliczu.
Osoby zainteresowane powinny złożyć w/w dokumentację do 31.05.2021 r. w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Miliczu do godz. 15:00.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podst. art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L119 z 4.5.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE. L127 z 23.05.2018, str.2 ) - ogólne rozporządzenie o ochronie danych - dalej RODO informuję, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu, 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 40, tel. 71 384 03 15, e-mail: milicz@wroc.wiw.gov.pl reprezentowany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii;
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych w jednostce. Do inspektora ochrony danych należy kierować sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych przez Administratora, w tym realizacji Państwa praw. Kontakt: Aleksander Ziobro e-mail: biuro@aleksanderziobro.pl lub na adres Administratora; 3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz na podstawie udzielonej zgody;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w szczególności w celu realizacji naboru:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze- art. 221 Kodeksu Pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 6 ust. 1 lit c) RODO);
b) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit a) RODO w zakresie i celu określonym w treści zgody;
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt. 4, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Inspekcją Weterynaryjną Powiatowym Inspektoratem Weterynarii w Miliczu;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres, oraz w zakresie, wymaganym przez przepisy prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej;
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę,
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych;
8. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych - art. 6 ust. 1 lit a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem. 9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych - Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 860 70 86.
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji naboru. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem realizacji usługi.
11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Oświadczam, że zostałam/em zapoznana/y z Klauzulą Informacyjną.


…………………………………………………….
Data i podpis

ZGŁOSZENIE WSTĘPNEJ GOTOWOŚCI
do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.

Pobierz załącznik

Opublikował: Tomasz Łuczyński
Publikacja dnia: 28.04.2021

Dokument oglądany razy: 649
« inne aktualności