RSS
A A A
SmodBIP

Inspektor weterynaryjny d/s zdrowia i ochrony zwierząt.

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Powiatowy Inspektorat Weterynarii W Miliczu

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw zdrowia i ochrony zwierząt


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu
    ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Milicz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja programu zwalczania choroby Aujeszkyego świń,
  • prowadzenie nadzoru nad gospodarstwami zajmującymi się chowem lub hodowlą zwierząt akwakultury oraz rozrodu ryb,
  • monitorowanie i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt,
  • wykonywanie zadań w zakresie Cross Complaince,
  • obsługa elektronicznych rejestrów baz danych o podmiotach i gospodarstwach produkcji podstawowej,
  • prowadzenie dokumentacji, sprawozdawczości i niezbędnej ewidencji spraw oraz wykonywanie innych poleceń Powiatowego Lekarza Weterynarii.

Warunki pracy

    • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

    Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 do 15:30.
    Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie (obszar powiatu milickiego).
    Praca w zespole.
    Krajowe wyjazdy.
    Dyspozycyjność.
    Zagrożenie korupcją.
    Stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.

    • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

    Urząd zlokalizowany jest w dwupiętrowym budynku, budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym (II piętro), oświetlone światłem słonecznym i sztucznym, wyposażony w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Praca w terenie i przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na I i II piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy. Brak toalet przystosowanych dla niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku posiadania wyższego wykształcenia weterynaryjnego,
    • znajmość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej,
    • znajomość KPA,
    • obsługa komputera,
    • czynne prawo jazdy.

wymagania dodatkowe

  • znajmość przepisów w danym obszarze,
  • kreatywność w rozwiązywaniu problemów związanych z wykonywaniem zadań ustawowych,
  • umiejętności analizy interpretowania przepisów prawa oraz ustawicznej aktualizacji posiadanej wiedzy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia świadectw pracy, ukończonych kursów i szkoleń
  • kopia prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    15-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    Wojska Polskiego 40
    56-300 Milicz

Inne informacje:


    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wytworzył/Odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii
Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu
Udostępniła/udostępnił: Julita Sorbicka-Frąckowiak
Komórka organizacyjna: sekretariat
Wprowadzono: 02-12-2015
Opublikował: Tomasz Łuczyński
Publikacja dnia: 03.12.2015
Dokument oglądany razy: 1346