Inspektor weterynaryjny d/s zdrowia i ochrony zwierząt.
zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty
Organizator: Powiatowy Inspektorat Weterynarii W MiliczuPowiatowy Lekarz Weterynarii W Miliczu :
Poszukuje kandydata na stanowisko : inspektora weterynaryjnego d/s zdrowia i ochrony zwierząt.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej o społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy :1
Adres urzędu : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu
Ul. Wojska Polskiego 40 56-300 Milicz
Miejsce wykonywania pracy:
Milicz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :
· Realizacja programu zwalczania choroby Aujeszkyego świń
· Prowadzenie nadzoru nad gospodarstwami zajmującymi się chowem lub hodowlą zwierząt akwakultury oraz rozrodu ryb.
· Monitorowanie i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt.
· Wykonywanie zadań w zakresie Cross Complaince.
· Obsługa elektronicznych rejestrów baz danych o podmiotach i gospodarstwach produkcji podstawowej
· Prowadzenie dokumentacji, sprawozdawczości i niezbędnej ewidencji spraw oraz wykonywanie innych poleceń Powiatowego Lekarza Weterynarii
Warunki Pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
· Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30
· Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie (obszar powiat milickiego )
· Praca w zespole
· Krajowe wyjazdy
· Dyspozycyjność
· Zagrożenie korupcją
· Stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy :
· Urząd zlokalizowany jest w dwupiętrowym budynku, budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym ( II Piętro)oświetlone światłem słonecznym i sztucznym, wyposażony w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe – praca w terenie i przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na I i II piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach – brak windy. Brak toalet przystosowanych dla niepełnosprawnych
Wymagania niezbędne to:
· Wykształcenie wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
· Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku posiadania wyższego wykształcenia weterynaryjnego.
· Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
· Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
· Znajomość KPA
· Obsługa komputera
· Czynne prawo jazdy
Wymagania dodatkowe
· Znajomość przepisów w danym obszarze
· Kreatywność w rozwiązywaniu problemów związanych z wykonywaniem zadań ustawowych.
· Umiejętności analizy interpretowania przepisów prawa oraz ustawicznej aktualizacji posiadanej wiedzy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
· CV i list motywacyjny
· Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
· Oświadczenie kandydata o korzystaniu z praw publicznych
· Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
· Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
· Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
· Kopia świadectw pracy , ukończonych kursów i szkoleń
· Kopia wykonywania prawa zawodu lekarza weterynarii
Inne dokumenty i oświadczenia
· Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów .
Termin składania dokumentów
· 10 listopada 2015 r
Miejsce składania dokumentów :
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu
Ul. Wojska Polskiego 40 56-300 Milicz
Inne informacje
Proponowana data zatrudnienia : od 01 grudnia 2015.
W ofercie należy podać dane kontaktowe ( adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu)
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
Inspektorat skontaktuje się z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na oferowanym stanowisku, a brak kontaktu jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji.
Oferty odrzucone będą komisyjne zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Publikacja dnia: 30.10.2015