Inspektor do spraw administracji
zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty
Organizator: Powiatowy Inspektorat Weterynarii W MiliczuPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw administracji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu Ul. Wojska Polskiego 40 56-300 Milicz
Miejsce wykonywania pracy:
- Milicz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw kadrowych i socjalnych, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi, urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji.
- Planowanie i organizacja badań lekarskich.
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia.
- Prowadzenie sekretariatu.
- Organizacja szkoleń BHP, nadzór nad eksploatacją urządzeń i ochrona p.poż.
- Prowadzenie archiwum.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30.
Praca w siedzibie Inspektoratu.
Praca samodzielna.
Dyspozycyjność.
Stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
Urząd zlokalizowany jest w dwupiętrowym budynku, budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym ( II Piętro)oświetlone światłem słonecznym i sztucznym, wyposażony w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na I i II piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach – brak windy. Brak toalet przystosowanych dla niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów Kodeksu Pracy.
- Znajomość przepisów prawa BHP.
- Znajomość ustawy o Służbie cywilnej.
- Znajomość w zakresie organizacyjnym ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów w danym obszarze.
- Obsługa programu kadrowego.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się.
- Odpowiedzialność.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia świadectw pracy , ukończonych kursów i szkoleń.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów:
- 11-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Wojska Polskiego 40
56-300 Milicz
Inne informacje:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Opublikował: Tomasz Łuczyński
Publikacja dnia: 31.08.2015
Dokument oglądany razy: 1570
Publikacja dnia: 31.08.2015