RSS
A A A
SmodBIP

Konkurs na inspektora ds. administracji

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Powiatowy Lekarz Weterynarii W Miliczu

Powiatowy Lekarz Weterynarii W Miliczu :

Poszukuje kandydata na stanowisko : inspektora ds. administracji

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej o społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,  jest niższy niż 6%

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy :1

Adres urzędu : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu

                          Ul. Wojska Polskiego 40 56-300 Milicz

Miejsce wykonywania pracy:

            Milicz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pr= acy :

·      Prowadzenie spraw kadrowych i socjalnych, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych

·      Prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi, urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji,

·      Planowanie i organizacja badań lekarskich.

·      Planowanie i realizacja zaopatrzenia.

·      Prowadzenie sekretariatu.

·      Organizacja szkoleń BHP, nadzór nad eksploatacją urządzeń i ochrona p.poż.

·      Prowadzenie archiwum.

 

Warunki Pracy

Warunki  dotyczące charakteru pracy  na   stanowisku   i sposobu wykonywania zadań:

·         Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30

·         Praca w siedzibie Inspektoratu

·         Praca samodzielna

·         Dyspozycyjność

·         Stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta

Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy :

·         Urząd zlokalizowany jest w dwupiętrowym budynku, budynek  nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym ( II Piętro) oświetlone światłem słonecznym i sztucznym, wyposażony w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe, praca  przy monitorze ekranowym  powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na I i II piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się  po schodach – brak windy. Brak toalet przystosowanych dla niepełnosprawnych

Wymagania niezbędne to:

·         Wykształcenie średnie

·         Znajomość przepisów Kodeksu Pracy.

·         Znajomość przepisów prawa  BHP. 

·         Znajomość ustawy o Służbie cywilnej.

·         Znajomość  w zakresie organizacyjnym ustawy  o Inspekcji Weterynaryjnej.<= /span>

·         Obsługa komputera  i urządzeń  biurowych.

 

Wymagania dodatkowe :

·         Znajomość przepisów w danym obszarze.

·         Obsługa programu kadrowego.

·         Umiejętność skutecznego komunikowania się.

·         Odpowiedzialność.

·         Umiejętność sprawnej organizacji pracy.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia :

·      CV i l= ist motywacyjny

·      Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

·      Oświadczenie kandydata o korzystaniu praw publicznych

·      Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

·      Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie 

·      Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczen= ie    o posiadaniu obywatelstwa  polskiego

·      Kopia świadectw pracy , ukończonych kursów i szkoleń

 

Inne dokumenty i oświadczenia :

·      Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa  w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się         w gronie najlepszych kandydatów.

Termin składania dokumentów

·        

Miejsce składania dokumentów :

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu

     Ul. Wojska Polskiego 40 56-300 Milicz

Inne informacje

Proponowana data zatrudnienia :  09 listopada 2016

W ofercie należy podać dane kontaktowe ( adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu)

W ofercie niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)

Inspektorat skontaktuje się z osobami, które po ocenia dokumentówuzna za najbardziej odpowiednia do pracy na oferowanym stanowisku, a brak kontaktu jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji.

Oferty odrzucone będą komisyjne zniszczone.

 

Opublikował: Tomasz Łuczyński
Publikacja dnia: 14.10.2016
Dokument oglądany razy: 1376